ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ KIZ ÖĞRENCİ YURDU BAŞVURULARI

Yurt başvuruları 11 Ağustos - 17 Ağustos 2017 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihler arasında Müracaat edecek öğrenciler http://www.yurt.erzurum.edu.tr adresinde açılacak olan online Başvuru Formunu doldurması gerekmektedir.

 

Kayıt Tarihleri

S.NO

AÇIKLAMA

TARİH

1

Başvuru İşlemleri

11 – 17 Ağustos 2017

2

Yerleştirme Sonuçlarının İlanı

18 Ağustos 2017

3

Asil Olarak Kazananların Kaydı

19 – 23 Ağustos 2017

4

Yedek Olarak Kazananların Kaydı

23 – 27 Ağustos 2017

5

Ek Kontenjanların Başvurusu

4 – 6 Eylül 2017

6

Ek Kontenjan Yerleştirme Sonuçlarının İlanı

7 Eylül 2017

7

Ek Kontenjan Kazananların Kaydı

5 – 8 Eylül 2017

Açıklamalar

Öğrencilerin başvuru formlarındaki bilgiler ile Rektörlükçe belirlenen kriterlerle neticesinde otomatik olarak sistem üzerinden puanlanarak sıralanacaktır. Puanlama sonucuna göre yerleştirilmeye hak kazanan öğrencilerin listesi yurdumuz web sayfasında ilan edilecektir.

Yurda yerleşme hakkı kazanan öğrenciler, kayıt takviminde belirtilen tarihler arasında depozito bedelini ilgili İBAN’a yatırarak Yurt Müdürlüğüne kesin kaydını yaptırmalıdır. Belirtilen tarihler arasında depozito bedelini (300,00TL) yatımayan öğrenciler yerleşme hakkını kaybeder. Öğrenciler yurda giriş yaparken talep edilen bütün belgeleri eksiksiz getirmekle ve aidat bedelini  (300,00TL) yatırmış olmakla yükümlüdürler.

 

!!! 300,00 TL aidat ücreti her ayın 15inde AİDAT hesabına yatırılmalıdır.

!!! Aidat ve Depozito ücretlerini Halk Bankası bankamatiklerinden de yatırabilirsiniz.

 

S.No

Açıklama

İban Numarası / HALK BANKASI

1

Aidat

TR11 0001 2001 2810 0006 0000 27

2

Depozito

TR81 0001 2001 2810 0006 0000 28

 

Yeni Giriş Yapan Öğrenciler İçin;

Kesin Kayıtta İstenecek Belgeler

  • Başvuru formu,
  • Üniversite öğrenci belgesi,
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi,
  • Ailenin ikametgâh belgesi/Vukuatlı nüfus kayıt örneği,
  • Sağlık durumunun toplu yaşanan yerlerde yaşamaya elverişli olduğuna dair resmi bir kurumdan alınacak sağlık raporu,
  • Sabıka kayıt belgesi (son bir ay içinde alınmış olması gerekir),
  • Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf,
  • Kayıt dönemine ait yurt aidatının ve depozito bedelinin ilgili banka hesabına yatırıldığına dair banka dekontu,
  • Ara sınıflar için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından verilecek “Öğrencinin Başarı Puanını Gösterir Belge” (transkript) getirilmesi gerekmektedir.
  • Taahhütname (Yurt Müdürlüğünce verilecektir),
  • Erzurum Teknik Üniversitesi yurtlarının yapımında destekte bulunan kurum/kişiler ile yapılan protokoller dahilinde tahsis edilen kontenjanlar için bu kurum/kişiler ile ilişkiyi gösteren belge,
  • Kayıt yenileme yapmak için öğrenci belgesi ve yurt aidatının ödendiğine dair banka dekontu,
  • Yabancı uyruklu öğrenciler için emniyet makamlarından alınacak oturma izin belgesi ile pasaportunun tasdikli fotokopisi.

 

Mevcut Öğrencilerimiz İçin Yenilenmesi Gereken Evraklar

  • Başvuru formu,
  • Üniversite öğrenci belgesi,
  • Sağlık durumunun toplu yaşanan yerlerde yaşamaya elverişli olduğuna dair resmi bir kurumdan alınacak sağlık raporu,
  • Sabıka kayıt belgesi (son bir ay içinde alınmış olması gerekir),
  • Kayıt dönemine ait yurt aidatının ilgili banka hesabına yatırıldığına dair banka dekontu,
  • Ara sınıflar için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından verilecek “Öğrencinin Başarı Puanını Gösterir Belge” (transkript) getirilmesi gerekmektedir.

 

NOT:

  • Eksik evrakla kesinlikle kayıt yapılmaz.
  • Yurt Müdürlüğüne gerekli evrakların teslimini takiben oda ve dolap anahtarlarınız teslim edilecektir.
  • Yurtlara giriş yapıldığı tarihte odada bulunan eşyalar ve anahtarlar tarafınıza zimmetlenecektir.
  • Daha fazla bilgi için ve kurallar için “Öğrenci Yurtları Yönetimi Usul ve Esasları”na tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

 

11.8.2016 14:00:34